1.Garantii ja tingimused .
1,2Garantii uute kaupade kehtib 12 kuud . Kaubad märgistatud punase pitseriga.
1.3 Garantiiaeg algabkauba kättesaamise ostjalt www.stargen.ee .
1.4 Praagi või defekt kauba tootja , on kliendil õigus nõuda asendamist kauba puhul , kui ei ole www.stargen.ee selle toote kohta ja kokkulepitud ajal kliendi www.stargen.ee ei saa muuta toote, kliendi õigus nõudaraha tagasi. ( Vos 11.ptk , p . 222 ( 1 ) )
1.5 Kui ei ole hooldatavaid toode peab klient aru info@stargen.ee või helistage kodulehel näidatud .
1.6 Kui tellimus on tehtud ei paranda viga toote www.stargen.ee kliendil õigus vahetadatoode 10 päeva jooksul . Kui objekt ei ole tellitud klient on õige , kõik veokulud ja muud vastutab klient.
1.6.1 Teistes olukordades muuta punkte 10 tööpäeva jooksul .

1,7 www.stargen.ee ei vastuta juhul ;
1.7.1 Kui paigaldate toote toodeti kahju kliendi poolel .
1.7.2 Normaalsetes odavnemine kaupu.
1.7.3 Kui hooletus kliendi objekt.
1.7.4 Kui hooldatavaid seadmeid, mis on paigaldatud seadmeid.
1.7.5 Kui volitamata demonteerimine kaupade ja reetmine vormi .
1.7.6 Kunatootel .
1.7.7 Inreaktsiooniproduktiloodusnähtused ( muda, vesi jne ) või õlid.
1.7.8 Kui füüsilise rikke .

1.8 Kaupu tuleb paigaldada kvalifitseeritud ettevõtetele ja paigaldaja . Enne paigaldamist tuleb kaup veendunud, et meetod töötab.
1,9 www.stargen.ee ei hüvita lisakulusid ei tagatisega seotud kaupade , nimelt (paigaldamine , evakueerimine, transport jne). Ja nii ta ei vastuta, kuiklient ostab kaupu mujalt ei mõista toote ja garantii www.stargen.ee .
1.10 Kui mingeid probleeme kauba www.stargen.ee õigus teha oma analüüsi ja teadmisi tehnoloogia või toote .

1.11 Kaup muuta, kui :
1.11.1 Kui salvestatud esitusviisi pakendis .
1.11.2 Kui objekt ei ole kasutatud ja ei paigaldatud .
1.11.3 Üldiselt füüsiline toode .
1.11.4 Seoses 1.6.1
1.12 Kui asendamisega garantii kehtib algse toote ostmist ja ei pikendata .
1.13 See toode saadetakse juhul, kuiarve on tasutud .
1.14 rikkumise korral punkte www.stargen.ee üldtingimused ei vastuta Kliendi põhineb juhtudel ja suuruses õigusaktides kehtestatud Vabariigi Eestis.

1.15 rikkumise korral üldtingimuste punktid Klient vastutab www.stargen.ee põhinev juhtudel ja summas kehtestatud õigusaktide Eesti Vabariigi .

2 . Muu.
2.1Klient vastutab kõigi tehingute puhul kasutatakse oma kasutajanimi ja parool saidi www.stargen.ee
2.2Klient vastutab täpsustadeskehtetu kood, ja selle tagajärjel saamise tarbetu järjekorras.
2.3Klient vastutab registreerimise ja aadressi täpsustamiseks .
2,4registreerimisandmed klient näeb ainult kliendi ja andmed on kaitstud .
2,5suhted panga ja kliendi vahel reserveeritud .
2.6Kliendil on õigus nõuda täielikku eemaldamist isikuandmete kliendibaasi . Samutitühistamise konto www.stargen.ee , teavitades asjakohast avaldust www.stargen.ee meiliaadress info@stargen.ee . Avalduses tuleb ära näidata mitmeid arve / tellimuse.
2.7 Vaidlused ja tekkivad erimeelsused rakendamise üldtingimuste lahendatakse läbirääkimiste teel poolte vahel . Kui lahkarvamus ei saa lahendada kompromissiga mõlemad pooled on õigus kaitsta oma õigusi ettenähtud viisil seadusi Eesti Vabariigis .
2,8 www.stargen.ee õiguse teatada e-posti teel kliente uudised , soodsaid allahindlusi jne
2,9 www.stargen.ee jätab endale õiguse tellimus tühistada , kui:
Klient on ettemakstud üle paljastatud järjekorras arvesse määratud tähtaja jooksul arve , lõppes tellitud kaubad laos tarnija . Ettemaks tagastatakse kontole 7 tööpäeva jooksul pärast taotluse saamist .
2,10 www.stargen.ee on õigus tühistada igal ajalotsuse täitmise , kui võtta temast mitteolenevatel põhjustel korralduse täitmine on võimatu. www.stargen.ee teavitavad klienti tühistati tellimus e-posti teel või telefoni teel.
2,11 www.stargen.ee tarnib kauba aadressile täpsustatud järjekorras. Kui muudate tarneaadressi klient on kohustatud teatama www.stargen.eedo kokkulepitud ajal .
2,12 www.stargen.ee ei vastutahilinenud väljastamise ja võimalikke arusaamatusi , kui need viivitusi ja arusaamatusi on tingitud vale kliendi tellimuste töötlemine .
2,13 Kaubad saadetakse kliendile põhjal dokumente. Enne võtab kauba ja kinnitada kauba kättesaamist oma allkirjaga saatedokumendid on soovitatav hoolikalt kontrollida kaupu. Kui on nähtavaid kahjustusi on soovitatav mitte võtta kaupu. Haara oma allkirjaga saatedokument ,Klient kinnitab, et kättesaamisel kaup ei ole vigastatud. Kui kaup on saanud kahjustada , www.stargen.ee kohustub vahetama kauba lühikese aja jooksul .

Paremaks tööks kasutame küpsiseid (*cookies*). Vaata info

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Ei ole nõus